La femme que j’aime
زنی که دوستش دارم ..


چلپ چلپ چل ل ل لپ پ ...
انگار ماهی می کوبد دم
یا اسب می کوبد سم
روی خاکی که همین حوالی ِ دریاست ...



La femme que j’aime
میلک شیک با طعم شاتوت دوست ندارم ! خیلی شیرینه!


صدایی که در نی ریخت به اینجایم آورده ست که بگویم تو !
"تو لای پایت را با دندان ِ نیش به پس ِ نگاه من دوختی ( کوفتی ) !
و من همه ی تو را برای من ! "




La femme que j’aime
مادر قحبه ! کی دست تو ماشین داده! رانندگی بلد نیست ، فقط بلده گاز بده !


نه اینکه کثافت بازی ، نه !
لا لا لا لا لالالالالالالا
هووووم ...



La femme que j’aime
چته بوق می زنی مادر جنده ! منم بوق دارم !


خزیدن مثل مار و لمیدن دانه دانه ی انار
انگار مار توی سرخی ِ انار
و ماهی ...
ماهی ...
م ااه ی ...
ماهی دری ...


و نام تو در مرگ به هم می ریزد :میرا ... م ی ر ا ...
ماری ... م ا ر ی ...
ی ر ا م ...
ا م ی ر ...
ماری ... م ا ر ی که مرا می سپوزد ...

از تو را می خواهم که می گریزم
یا که می گذرم
تو را من می شود
و مرا
تن ...

و مرا
می دهی
تن ...


از هرچه که گذشت ،
تن نمی شودم



زنک بیچاره ... نعره می زد
دستانش ،خونی
بوی ِ هم خوابگی ( --ِ- ) بی تن می داد...



La femme que j’aime
واااااای .. چه عروس ِ کیری ای !


یادت از ماهی باشه همیشه ، که لیز ِ و هیچوقت تو دست نمی مونه
اگه می خوای باشی ، ماهی باش ، نخواه که ماهیگیر باشی !
ماهی ها تو خشکی اونقدر لباشونو مثل بوسه باز و بسته می کنن تا می میرن ...!



La femme que j’aime
عالیه ! به این میگن ابتکار عمل !


این تو نیستی که زجرم می دی !
این نت ها ! این نت هان که زجرم می دن ...



La femme que j’aime
کیر خر !! الان زده بود !


" اقتلونی یا ثقاتی ان فی قتلی حیاتی"


دامن که پوشیده باشی ، انگار راه همه چیز باز است ، نا ب ستنی !
راه که می روی از لای پاها خیسی ِ تیره رنگی شره می کند ، ردش که می ماند روی کشاله تا پشت زانو ها و روی زمین ، قطره قطره ...
پشت سرت را هم که نگاه کنی ، رد ِ خیس ِ تیره ای به جا مانده ...!

معشوق همین (جاست ؟)
بیایید بیایید !!
5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
رد پای خونم همیشه توی بازی قایم موشک من و می بازوند.

Blogger t said...
salam ham seloole jadid.ghadame chanad vaght pishet mobarak,ye nakh sigar dari?

Anonymous Anonymous said...
زنک بیچاره ... نعره می زد
دستانش ،خونی
بوی ِ هم خوابگی ( --ِ- ) بی تن می داد...
از اين تيكه خيلي خوشم اومد

Blogger iman said...
mailet to safe nist?

Anonymous Anonymous said...
سلام! جالب بودند و بیشتر از بعضی از اینگونه شعرها شعرترتر تر تر !